Hormon wzrostu najlepszy aby rozbudować swoje mięśnie.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Budowanie masy mięśniowej to wieloaspektowy sposób pracy nad sylwetką- tylko odpowiednia kombinacja diety, suplementacji i właściwie dobranych ćwiczeń skutkuje efektywnym przyrostem masy mięśniowej. Takiemu naturalnemu procesowi zwiększania obwodu mięśni nie powinien towarzyszyć nadmierny przyrost tkanki tłuszczowej- stąd ogromna rola sposobu żywienia i suplementacji. W procesie budowania masy mięśniowej wymagana jest nadwyżka kalorii w diecie, by budować suchą masę mięśniową; nie da się tym samym uniknąć jednoczesnego przyrostu tkanki tłuszczowej. Jej zbyt szybki przyrost możemy modyfikować włączeniem do treningu intensywnego wysiłku cardio.  W diecie należy dostarczyć odpowiednich proporcji makroskładników, ze szczególnym naciskiem na białko- zaleca się spożycie 1, 2- 2 gram białka na kilogram masy ciała. Najczęściej polecany jest następujący rozkład makroskładników: węglowodany- 60%, białko- 25% i tłuszcze- 15%. Węglowodany to podstawowe źródło energii dla ciała i umysłu, nie należy więc zbyt restrykcyjnie redukować ich ilości w diecie, warto natomiast zadbać o ich jakość- niech będą to węglowodany złożone, o niskim indeksie glikemicznym. Posiłki powinny być spożywane regularnie, co 3- 4 godziny, co daje 5- 6 posiłków na dobę. Przed treningiem warto zwiększyć w posiłku ilość węglowodanów, a po treningu- spożyć posiłek wysokobiałkowy. Odpowiednio zbilansowana dieta to klucz do sukcesu- masa mięśniowa nie rośnie na treningu, ale po nim- w czasie regeneracji.  Mikrouszkodzenia włókien mięśniowych, generowane intensywnym wysiłkiem, są następnie odbudowywane z jednoczesną nadwyżką w ramach tzw. superkompensacji.

 

Proces ten można wspomóc dietą wysokobiałkową, obfitującą zwłaszcza w aminokwasy egzogenne, nie syntetyzowane w organizmie, a więc konieczne do dostarczenia z pokarmem. Te procesy regeneracyjne manifestują się jako opóźniona bolesność mięśni szkieletowych (DOMS), pojawiająca się 2- 4 dni po wysiłku. Oczywiście wystąpienie tego zjawiska nie jest konieczne i jednoznaczne z wysoką efektywnością treningu- doświadczeni sportowcy mogą ograniczyć bolesność mięśni przemyślanym treningiem, z obciążeniem dostosowanym do aktualnych możliwości organizmu. DOMS jest często mylona z zakwasami, występującymi bezpośrednio po wysiłku i związanymi z zaciągnięciem tzw. długu tlenowego.

Polecamy  PowerUp Premium- rewolucja na rynku suplementów

 

Po wykorzystaniu puli kreatyny, ATP i glikogenu, kwas pirogronowy redukowany jest do kwasu mlekowego oraz jonów wodorowych, co odczuwane jest jako pieczenie mięśni. Po 60- 120 minutach poziom kwasu mlekowego normalizuje się.
Jak wspomóc fizjologiczne procesy sprzyjające rozbudowie masy mięśniowej, W okresie dojrzewania charakterystyczny jest wysoki poziom hormonu wzrostu, który z czasem obniża się i implikuje takie fizjologiczne zjawiska jak stopniowy ubytek masy mięśniowej, przyrost tkanki tłuszczowej i obniżony potencjał regeneracyjny organizmu. Warto zadbać o utrzymanie wysokiego poziomu hormonu wzrostu, by cieszyć się silną, atletyczną sylwetką. Jednym z aspektów treningu siłowego jest wzrost stężenia hormonu wzrostu, regulującego poziom testosteronu, który zwiększa siłę mięśni i przyspiesza ich wzrost. Bezpośrednio uwydatnia mięśnie, stymulując transport aminokwasów i syntezę białek, reguluje metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wychodząc naprzeciw konieczności utrzymania hormonu wzrostu na stale wysokim poziomie, stworzono pojęcie “treningu na hormon wzrostu”. Jakie są jego założenia, Trenujemy regularnie duże partie mięśniowe, używając obciążenia na poziomie 65% ciężaru maksymalnego lub większym.

Każde ćwiczenie wykonywane jest w 4- 5 seriach, z liczbą 10- 12 powtórzeń. Optymalny czas przerwy miedzy seriami to 30 sekund. Pamiętać należy o odpowiednio długim okresie regeneracji. 70% hormonu wzrostu syntetyzowanych jest podczas snu, wymagany jest wiec 7- 8 godzinny odpoczynek nocny. Istotna jest także ilość treningów w ciągu tygodnia- optymalna ich liczba to 4. Trenując w takim systemie wygenerujesz wzrost syntezy somatotropiny, która pracować będzie na Twoja muskulaturę. Istnieje jednak doskonale narzędzie do zintensyfikowania tej kaskady: trening- stymulacja syntezy hormonu wzrostu- wzmożony przyrost masy mięśniowej. Jest nim dostępny na rynku suplementów naturalny hormon wzrostu GH Balance. To preparat o złożonym składzie, wykazujący działanie anaboliczne oraz lipolityczne. Należy go zażywać dwa razy dziennie, po jednej kapsułce rano i wieczorem. Pełen cykl to 4- 24 tygodni stosowania. Kofeina w dawce 50 mg w tabletce, pobudza spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie zmęczenia fizycznego i umysłowego. Takie działanie pobudzające pomoże przetrwać nawet ciężki trening.

Polecamy  Zostań królem życia! Titan Premium, dla każdego mężczyzny

Wyciąg roślinny z Tribulus Terrestris

(buzdyganka naziemnego) w dawce 300 mg, to doskonały środek podnoszący stężenie hormonów anabolicznych w organizmie. Saponiny i polifenole z nim zawarte hamują aktywność enzymów rozkładających hormony anaboliczne, pośrednio utrzymują więc ich wysoki poziom. Ponadto stymulują syntezę białek, normalizują ciśnienie krwi i poziom glukozy oraz działają pobudzająco. Unikatowy kompleks GH- Factor 7 to naturalny hormon wzrostu, o 100% bezpieczeństwie stosowania i wysokiej aktywności biologicznej. Hormon wzrostu nie wchodzi w interakcję z innymi substancjami czy używkami, warto jedynie pamiętać o tłumiącym wpływie alkoholu na działanie GH.

Taka kombinacja substancji o szerokim, różnorodnym wpływie na spalanie tkanki tłuszczowej i stymulację procesów anabolicznych to profesjonalne i niezwykle skuteczne wsparcie w staraniach o imponującą muskulaturę. Potwierdzają to wysokie notowania preparatu na rynku. W niezależnym rankingu tabletek z hormonem wzrostu 2018, zarówno w opinii ekspertów, jak i użytkowników, GH Balance to najlepszy preparat tego typu, dostępny na rynku bez recepty. Podkreślana jest jego niezwykła skuteczność, skorelowana z całkowitym brakiem działań niepożądanych. Użytkownicy deklarują zauważalne efekty już po kilku dniach stosowania, co stanowi dodatkową motywację do podjęcia ciężkiego treningu siłowego.

Preparat ten chwalony jest przez osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z treningiem siłowym, liczące na szybkie pierwsze efekty, co jest istotnym czynnikiem psychologicznym- preparat GH Balance spełnia pokładane w nim nadzieje. Dużą jego skuteczność zauważają także osoby już związane z treningiem siłowym, wymagające dodatkowej stymulacji dla zachowania ciągłego progresu. W okresie stosowania preparatu rośnie siła i wytrzymałość w czasie treningu, wspomagane jest spalanie tkanki tłuszczowej z jednoczesnym przyrostem masy mięśniowej. Dodatkowe działanie pobudzające i tonujące cały organizm, pozwala lepiej znosić trudy treningu. Chcesz nakierować pracę nad sylwetką na właściwe tory, Chcesz zintensyfikować przyrost masy mięśniowej w całkowicie bezpieczny i naturalny sposób, I wreszcie, czy chcesz poprawić ogólne funkcjonowanie całego organizmu-  wszak hormon wzrostu nazywany jest hormonem młodości, Zaopatrz się w preparat GH Balance, ale tylko na oficjalnej stronie producenta- gwarancja oryginalności i skuteczności działania preparatu to gwarancja efektywnego i bezpiecznego treningu.

Polecamy  Atlant gel na powiększanie penisa.

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*