Zjedz więcej tłuszczu i schudnąć,

Smart Fat to książka napisana przez dr. Stevena Masleya, współautorstwo dr Jonny Bowden, która ponownie ocenia błędne koncepcje dotyczące jedzenia tłuszczów. Przewodnik sprawdza, w jaki sposób można jeść więcej tłuszczu i nadal schudnąć, stać się zdrowszym i żyć dłużej. Masley podkreśla, że ​​kluczem do jedzenia większej ilości tłuszczu i wciąż utraty wagi jest spożywanie właściwych rodzajów tłuszczu.

Zjedz więcej tłuszczu. Stracić więcej wagi
W Smart Fat, Masley przełamuje mity, które eksperci mówią ludności o niebezpieczeństwach związanych z jedzeniem tłuszczów. Lekarz uważa, że ​​poprzez wprowadzenie takiego ogólnego zakazu na wszystko, co zawiera tłuszcz, ludzie zostali pozbawieni wielu korzyści zdrowotnych, które można znaleźć w dobrych tłuszczach. Nie mając tych tłuszczy jako części codziennej diety, ludzie faktycznie utrzymują się z utraty wagi.

Czytelnicy czytający Masleya i Bowdena rozpoznają zdrowe tłuszcze, które mogą pomóc w zapobieganiu zaburzeniom równowagi hormonalnej i zwiększeniu poziomu energii. Tłuszcze te nie tylko wspomagają hormony i energię, ale także mogą tłumić apetyt, a wiele z nich ma niesamowite właściwości przeciwzapalne. Lekarze wyjaśniają, w jaki sposób dodanie tych zdrowych tłuszczów do diety nie tylko pomaga ludziom schudnąć, ale pomaga im utrzymać wagę.

Smart Fat to szczegółowy przewodnik zawierający ponad 300 stron, który przybliża czytelnikom proces zrewolucjonizowania ich planów dietetycznych. Daje czytelnikom jasny plan, jakie tłuszcze mają korzyści i jakich tłuszczy należy unikać. Oprócz wszystkich tych informacji, książka zawiera również plan posiłków, który obejmuje 30 dni, a także 50 receptur, które łączą tłuszcze, błonnik i białko, bez utraty smaku.

Kim są dr Steven Masley i dr Jonny Bowden,
Jednym z najważniejszych kroków w używaniu książki dietetycznej jest upewnienie się, że autorzy wiedzą, o czym mówią. W przypadku Smart Fat scenarzyści są ekspertami.

Dr Jonny Bowden jest znanym dietetykiem, który zyskał sławę, przełamując kilka mitów, które otaczają żywienie. Ponieważ jest autorem ponad 14 książek, Bowden jest również certyfikowanym dietetykiem z mistrzami w dziedzinie psychologii. Wszystkie jego książki koncentrują się na uzdrawianiu ciała i poprawie zdrowia dzięki naturalnym metodom, jak również na wykorzystaniu mocy właściwego pożywienia.

Dr Steven Masley jest również dietetykiem, ale jest również lekarzem, autorem i pedagogiem. W swojej karierze koncentruje się na chorobach serca i starzeniu. Poprzez swoje badania odkrył, że jedzenie, które ludzie jedzą, drastycznie wpływa na jego dwa obszary zainteresowania. Doprowadziło go to do pracy z ludźmi w celu zmiany stylu życia w celu osiągnięcia optymalnego zdrowia.

Choć może się wydawać, że dr Bowden i dr Masley pochodzą z dwóch bardzo różnych dziedzin edukacji, zbiegają się, gdy chodzi o koncepcję trwałej utraty masy ciała i uzyskania zdrowia. Obaj zgadzają się, że zdrowe tłuszcze są kluczem do osiągnięcia tych celów.

Co robi Smart Fat Teach,
Smart Fat zawiera wiele mitów na temat tłuszczów, które są powszechnie uważane przez ludność, ale nie są całkowicie prawdziwe. Masley i Bowden przechodzą czytelników przez te mity i demaskują je za pomocą dowodów naukowych i medycznych. Następnie przechodzą przez szereg nowych koncepcji, które pomogą czytelnikom schudnąć, utrzymać wagę i żyć zdrowiej i lepiej.

Kilka mitów, które zostały omówione w Smart Fat są wymienione poniżej.
Mit 1: Jedzenie tłuszczu jest złe dla serca

Pomysł, że jedzenie złych tłuszczy może powodować uszkodzenia serca, był utrzymywany przez społeczność medyczną od dziesięcioleci. Jednak Masley i Bowden nie zgadzali się z tymi oświadczeniami. Po pierwsze, bardzo trudno jest ludziom powiedzieć, żeby przestali jeść tłuszcz. Nie tylko istnieją śladowe ilości tłuszczu w prawie wszystkim, ale ci, którzy mogą tego uniknąć, często są głodni. Ten głód prowadzi do apetytu, który ostatecznie prowadzi do ponownego jedzenia przez ludzi.

Często przypadek, w którym tłuszcz jest szkodliwy dla serca i utrata wagi, często był poparty dowodami zebranymi od osób stosujących dietę niskotłuszczową. Podczas gdy te diety powodowały utratę wagi i obniżone ryzyko chorób serca, Masley czuł, że te wyniki nie pochodzą z niskiej zawartości tłuszczu w diecie. Odkrył, że te diety były często oparte na roślinach i zawierały duże ilości błonnika. Jego wniosek był taki, że dowody na dietę niskotłuszczową były w rzeczywistości dowodem na bogatą w błonnik dietę roślinną.

Problem z dietami niskotłuszczowymi "zdrowymi dla serca" polega na tym, że nie tylko wycinają złe tłuszcze, ale także wycinają dobre tłuszcze, tłuszcze, które organizm potrzebuje do prawidłowego działania. Te tłuszcze służą różnym celom. Równoważy poziom hormonów i niższe poziomy stanu zapalnego, co często prowadzi do bardziej zrównoważonego poziomu insuliny i cukru we krwi. Ponieważ ogromna większość chorób serca spowodowana jest wysokim poziomem cukru we krwi, cięcie tłuszczów, które mogą pomóc w kontrolowaniu tego stanu, jest nierozważne.

Mit 2: Cały tłuszcz jest zły
Istnieją dwa rodzaje tłuszczów. Pierwsze tłuszcze pochodzą z przetworzonej żywności lub gdy żywność zmienia się w nienaturalne stany, takie jak tłuszcze uwodornione. Drugi rodzaj tłuszczów to te, które występują naturalnie w roślinach lub produktach pochodzenia roślinnego. Ten drugi rodzaj tłuszczu, dobre tłuszcze, wielokrotnie sprawdzano w badaniach klinicznych jako korzystny dla organizmu.

Dobre tłuszcze mają wiele kształtów i rozmiarów. Przykładem jest oliwa z oliwek, której udowodniono, że wspomaga zdrowie serca i spowalnia proces starzenia. Innym przykładem są tłuszcze występujące w surowych orzechach lub w chudych rybach. Te tłuszcze wcale nie są złe i mogą pomóc w regulacji ciśnienia krwi i poprawie zdrowia mózgu.

Jednym z tłuszczów, o których jest mowa w teście Smart Fat, jest olej kokosowy. Książka przejrzy wszystkie zalety tego oleju, a także wiele sposobów, w jaki może pomóc w poprawie zdrowia i pomaga w zdrowej i stałej utracie wagi.

Mit 3: Nasycone tłuszcze są złe
Jednym z mitów, który został popchnięty na populację i że Masley i Bowden nie zgadzają się z tym, że tłuszcze nasycone są szkodliwe dla zdrowia. Ostatnie badania wykazały, że tłuszcze nasycone są neutralne lub nie mają wpływu na organizm. Nie zwiększają ryzyka chorób serca, chociaż nie zmniejszają również ryzyka.

Kilka przykładów tłuszczów nasyconych lub tłuszczów obojętnych, jak nazywa się je w książce, to organiczny krem ​​i masło. Masley opowiada, jak te tłuszcze powinny być stosowane w diecie, aby uzyskać jak największe korzyści z nich.

Kupowanie Smart Fat: Zjedz więcej tłuszczu. Stracić więcej wagi
Smart Fat można kupić w Amazon lub na osobistych stronach internetowych Masleya i Bowdena. Dr Masley oferuje jednak ofertę na swojej stronie internetowej z okazji premiery Smart Fat. Ta umowa składa się z trzech darmowych prezentów.

O Adrianna Loszynska 174 artykuły
Łatwo jest poznać otwartą osobę, taką jak Adrianna Loszynska, ale przede wszystkim wiedzieć, że jest ona uważna i hojna. Oczywiście jest także sprawna, wesoła i oddana, ale często są lekko skażone przez sposób bycia zdradzieckim. Jednak jej natura jest dla niej cenna. Ludzie często liczą na to i na swoją inteligencję, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Isabelle ma wiele wad, którymi można sobie poradzić. Jej destrukcyjna natura i nieporządek powodują wiele pretensji, ku uciążliwości innych. Na szczęście jej hojność zapewnia, że ​​nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*