Sposoby na poprawę jesiennego nastroju

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Kiedy zmieniają się pory roku, dopada nas zmęczenie. Jedni odczuwają je silniej wiosną, inni jesienią. Co wówczas robić i jak nie dać się chandrze?

Czując zmęczenie warto zebrać w sobie siły i zacząć prowadzić aktywny styl życia. To nieprawda, że tylko latem można czuć się wyśmienicie. Równie dobrą porą roku jest wiosna czy jesień, jednak wówczas zadbać należy o odpowiednio ciepły ubiór. Nic tak pozytywnie nie wpływa na nasz organizm jak zapewnienie mu dawki aktywności na świeżym powietrzu.
Odpowiednim zajęciem będzie zatem bieganie czy nawet spacer, podczas którego dajemy organizmowi możliwość na pobudzenie krążenia, regulację pracy serca czy pracę mięśni i stawów.
Nasze samopoczucie na skutek przebywania na zewnątrz ulega poprawie, a to za sprawą konieczności pełniejszego oddychania, które dotlenia nasze komórki.
Nie należy pomijać także aspektu wagi. Bieganie czy nawet spacer wspomaga spalanie kalorii, dodatkowo odpręża i relaksuje, bowiem świeże powietrze wspomaga wydzielanie się hormonów szczęścia (endorfin).
Suchą porą warto skorzystać z dobrodziejstw rowera, który poprawi wygląd naszych pośladków.
Kiedy zatem dopada nas zły nastrój a za oknem nie pada deszcz, warto ubrać się ciepło i wyjść, chociażby na kilkuminutowy spacer.

Jako że pogoda jesienna nie zawsze skłania do wyjścia, wobec czego warto łapać takie chwile, swoje samopoczucie można poprawić na wiele innych sposobów.
Krótkie i wilgotne dni mogą nie zachęcać do tego, by oddawać się korzyściom płynącym ze spacerów. Co gorsza, w takie dni nietrudno o złapanie infekcji, która samopoczucia nam nie poprawi. W związku z tym warto wzmocnić swój organizm dokonując zmian w obrębie stosowanej diety wzbogacając ją odpowiednimi produktami.
W trosce o nasze zdrowie pamiętać powinniśmy, by dieta była zróżnicowana i dostarczała cennych składników odżywczych. 

Polecamy  Suplementy do budowy ciała & amp; Rada

Każda kobieta lubi wyglądać ładniej a kiedy tak jest, złe samopoczucie zostaje zepchnięte do parteru. Przynajmniej jeden wieczór w tygodniu powinnyśmy zatem zarezerwować dla siebie wykonując stosowne zabiegi upiększające nie pomijając wykonania pilingu, maseczki, depilacji, manicure i pedikiuru. Absolutną koniecznością jest także kąpiel z wykorzystaniem olejków czy ulubionego płynu do kąpieli a po niej aplikacja balsamu o właściwościach nawilżających, które w okresie jesiennym są szczególnie wskazane.

Chłodne wieczory nie muszą oznaczać zamykania się w domu każdego wieczora. Choć nasz organizm zwalnia tempa, nie należy zamykać się na ludzi.
Ponieważ okres jesienno-zimowy oznacza dla wielu z nas odkładanie się tłuszczyku, w tym roku warto wypowiedzieć mu wojnę. A że lepiej działa się w grupie, warto zaproponować przyjaciółce uczęszczanie do klubu fitness czy na basen, wzajemnie motywując się przez to do działania.

Wypełniając jesienno-zimowy grafik po brzegi zabraknie czasu na nudę i chandrę, dlatego warto rozpatrzyć jeszcze podszkolenie języka czy nadgonienie zaległości w lekturze.
Każdy dzień powinien być urozmaicony, dlatego nowe słówka możemy poznawać niekoniecznie z nosem w książce. Włączmy sobie film w języku, którego się uczymy osłuchując się w ten sposób z akcentem i słownictwem. Taki seans może nas zaskoczyć pozytywnie uświadamiając nam, jak wiele rozumiemy.

Choć sezon jesienno-zimowy nie skłania często do pozytywnych myśli, warto takowych mieć jak najwięcej. Nic bowiem nie poprawia tak samopoczucia, jak pozytywne myślenie. I nawet jeśli kolejny dzień nie rozpieszcza temperaturą i widokiem rozpościerającym się za oknami pracy czy mieszkania, warto cieszyć się życiem wykorzystując je na to, co przynosi nam satysfakcję i radość.
Uśmiechajmy się zatem, bowiem uśmiech i pozytywne zastawienie do życia przyczynia się do poprawy nastroju. Przecież i tak nie mamy wpływu na zmieniające się pory roku, ale na nasze samopoczucie i owszem.

Polecamy  Korzyści zdrowotne z wody pitnej

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*